andesam Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Har så vidt begynt på en bf vietnam klan side. Har laget noen knapper og en header (headeren blir garantert ikke den endelige fordi navnet på klanen ikke er fastsatt enda). Tror det er noe bug med mouse over greiene på knappene, men hva må jeg gjøre for å få det bedre? EDit: .... glemte å legge en link.. takk polecat. den ligger jo i signaturen... Endret 17. mars 2004 av andesam Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 gjør den litt smalere, her på skolen har vi veldig lav oppløsning.. kanskje noen andre som også har det Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Kontrast på knappene, veldig vanskelig å lese teksten. Mouseoveren på knappene ser ut til å virke fint. <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> fysj, frontpage. Veldig rotete header, men du sier den ikke skal brukes. Fæl border rundt den innholdsboksen spør du meg. Trekk menyen helt inntil innholdsboksen. Et par småe forbedringer og det blir straks bedre. Og, hiv inn litt Lorem Ipsum Edit: Post nummer 100! hipp hurra for meg. Endret 17. mars 2004 av Findus Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> fysj, frontpage. har ikke fått fjerna det enda... (beta build 1). Hvilket program burde jeg heller bruke? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Dreamweaver f.eks. (denne kommentaren kommer fra en nyfrelst) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 notepad f.eks man må være sykt 1337 for å klare å lage noe skikkelig fett i notepad...hehe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 notepad f.eks man må være sykt 1337 for å klare å lage noe skikkelig fett i notepad...hehe Nei, man trenger ikke det, man trenger bare litt kodekunnskaper... ikke værre enn det! Jeg anser ikke meg selv som 1337, og jeg lagde en fet side (fra de andre i klassens synspunkt) bare ved å bruke notepad til html og css... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Dreamweaver f.eks. (denne kommentaren kommer fra en nyfrelst) Har PC gått over til sin egen fiende? Kanskje en ny font og farge på skriften i headeren? Men, får si som Pinoy7: "Content is king!" Blir nok bra når du får satpppet inn litt stuff der Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har PC gått over til sin egen fiende? Har Klette gått glipp av det!? KLIKK Lenke til kommentar
Crack Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 buttonsene er sjit stygge hvitt på grått ser ikke alltid like bra ut. her sier jeg faktisk: start på nytt Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Skal ikke ha går bakgrunn, det er bare fåreløbig. Det eneste jeg ville ha respons på var headeren og knappene... . Crack: hvordan fjerner man den popupen da? må jeg ikke betale da? eller har du et script? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Crack: hvordan fjerner man den popupen da? må jeg ikke betale da? eller har du et script? har vært oppe her før. Ta å søk litt på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå