Gå til innhold

Siemens presenterer nye telefoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle S65-specs'ene la vi ut igår, men noe datasheet om M65 og C65 har vi ikke funnet enda.

Ble også annonsert at CX65 får Push-To-Talk.

CX65 og CF62 ble forresten presentert i Februar.

C65 kommer i juni, S65 i juli, M65 i mai/juni :)

Lenke til kommentar

CX65 har høyere oppløsning på kamera.

C65 har overraskende standby, 410 timer...

+ endel til sikkert.

Disse blir to forskjellige plattformer desverre, C65 er vel samme som CF62 vil jeg tro. Alle som er interessert i java-spill bør definitivt glemme C65 og heller satse på CX65.

Lenke til kommentar
Disse blir to forskjellige plattformer desverre, C65 er vel samme som CF62 vil jeg tro. Alle som er interessert i java-spill bør definitivt glemme C65 og heller satse på CX65.

Hvilke plattformer er det, og hvorfor kan man glemme java på C65?

Lenke til kommentar
Hvilke plattformer er det, og hvorfor kan man glemme java på C65?

2 forskjellige display-størrelser.

Spill-utviklerne kommer til å konsentrere seg om å lage spill til CX65/S65/M65.

Tviler også på at C65 støtter 3D java slik de andre gjør :)

Lenke til kommentar
2 forskjellige display-størrelser.

Spill-utviklerne kommer til å konsentrere seg om å lage spill til CX65/S65/M65.

Ahh... Ja, da er det CX65 jeg har lyst på av de to. :love:

Men jeg ble litt skuffa over at S65 ikke hadde mp3-spiller... :wallbash:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

ZeRO:

I artikkelen står dette:

"og telefonen støtter heller ikke Push-To-Talk eller Presence / Wireless Village."

Dere burde kanskje nevne at S65 har en IM-klient?

(vet ikke om det er Wireless Village det er snakk om, men den standarden døde vel uansett ut før den startet ;) )

CX65 har Push-To-Talk bare så det er nevnt :)

Angående M65 så er ikke Bike-O-meter noen applikasjon, men et hardware ekstrautstyr.

Lenke til kommentar
Angående M65 så er ikke Bike-O-meter noen applikasjon, men et hardware ekstrautstyr.

Ja, omtrent som en dockingstasjon til sykkelen. :laugh: (Ta en titt her)

:laugh: sry ass, men den greia der var virkelig dum..

synd at s65 ikke får mp3, da skulle den ha tatt knekken på 6230, og vært kongen i sin klasse... synd....

Men fine mobiler alikvel da, najs siemens :thumbup:

edit: kjipt at kameraet ikke er litt mere "rydda unna..." slik som på sx1...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Må si at jeg likte telefonene til Siemens....virket veldig bra.

Tror nok at det er enda flere som får øyene opp for denne produsenten(Siemens) når disse telefonene kommer ut.

Ikke at jeg skal kjøpe noe Siemens.

Jeg er og blir en SE mann, så det blir nok bare SE telefoner på meg fremover. :D

HablaLittSiemensMestSE

Lenke til kommentar

Den telefonen jeg synes så mest interessang ut er m65, men det er synd den ikke har like mange funksjoner som s65, noe som den burde hatt, spesielt teit er det at den ikke har bluetooth.

Og s65 igjen er jo et dårligere valg enn SE's k700 i mine øyne, som har prøvd å kopiere k700/t610 design messig, samtidig som at k700 har en mye bedre skjerm enn s65.

Hadde håpet på enn bedre støtsikker siemens enn m65, selv om den var rimelig bra. (hvor er me65?)

Noen som vet hva m65 kommer til å koste?

Lenke til kommentar

Siemens bruker Ericssons standard for Push-To-Talk, en standard de fleste andre enn Nokia bruker. Nokia har vært i hardt vær i det siste pga "regelbrudd" da de skiftet til en annen standard.

dennis88: virkelig seriøst av deg å beskylde Siemens for å kopiere K700-designet. Tror du virkelig designet på S65 ble bestemt etter at K700 ble lansert?

Lenke til kommentar
ZeRO:

I artikkelen står dette:

"og telefonen støtter heller ikke Push-To-Talk eller Presence / Wireless Village."

Dere burde kanskje nevne at S65 har en IM-klient?

(vet ikke om det er Wireless Village det er snakk om, men den standarden døde vel uansett ut før den startet ;) )

CX65 har Push-To-Talk bare så det er nevnt :)

Ja, S65 hadde visst IM, sä ikke dette i presselanseringen. Fikset nä!

Forövrig trodde jeg Wireless Villlage var teknologien som ligger bak de fleste Instant Messaging-lösningene. Nokia bruker ihvertfall begrepet i dokumentasjonen til sin Presence-applikasjon i bl.a Nokia 6220.

Korriger meg om jeg tar feil, men när det gjelder Bike-O-Meter forsto jeg det som at programvaren allerede var pä telefonen, mens det er det tekniske utstyret som mä kjöpes utenom.

Lenke til kommentar

Angående Bike-o-meter så er ser man på linken Tjohei la ut at det er hardware, men kan godt hende at det er software for dette med på alle M65. Men man må uansett kjøpe ekstrautstyr for å ta ibruk den funksjonen.

M65 har IM-klient også :)

C65 har 'Chat', hva nå enn det måtte være...

Angående WV er jeg ikke sikker, men den offisielle nyhets-siden deres har ikke akkurat blitt så heftig oppdatert: http://www.openmobilealliance.org/WirelessVillage/news.html

Ikke siden 2002 faktisk.

Husker SX1 skulle få dette, men ble senere fjernet fra spesifikasjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...