alDoz Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei, har lurt på en ting. Jeg har tenkt å kjøpe mitt første kamera, og dermed vil jeg ha et billig digitalkamera. Jeg har tenkt på Mustek GSmart mini 3, men jeg lurer på hvorfor dette er billigere en Mustek GSmart mini 2? 3'ern har jo mer megapixler... Og jeg lurer på om det er noen som har erfaring med 3'ern som kan fortelle meg om det virkelig er ubrukelige bilder, eller om det er greie utendørsbilder.. Trenger ikke så sinnsykt bra bilder, og tar skjelden innendørs. Dessuten er kameraet veldig lite og lett, jeg er student og har dermed ikke flust av penger.. Noen som kan fortelle meg litt om det? Eventuelt andre billige kameraer?? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ja, det er virkelig ubrukelig. Siden kameraet er såpass lite og lett, er det komplett umulig å holde det i ro når du tar bildet. Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Noen bedre forslag da? Andre som er lettere å få ok bilde med? Som sagt så bør det være billig.. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ville tatt en titt på canon a300. Dette er billig og gir god bildekvalitet. Billige minnekort, og billige batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå