pgdx Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Noen som har et forslag til hvilke mp3-spiller jeg kan kjøpe på 128MB som kun skal brukes til jogging..? Krav: Liten og lett Flashminne / må ikke hoppe når jeg jogger USB-tilkobling Må kunne legge inn filer uten bruk av noe software, slik at jeg kan legge inn filer via bash. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Tror de fleste mp3 spillere med 128mb har flashminne... og de aller fleste også fungerer som en pendrive, slik at det er bare å plugge den med usb, og overføre filer frem og tilbake... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Har selv bare prøvd med iPod, og der trenger du spesialprogram til å legge innpå musikk, og det er jeg ikke interessert i! Er det noen som har en mp3-spiller som er liten og lett og som de anbefaler? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Creative rhomba! anbefales sterkt! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Creative rhomba! anbefales sterkt! ooopss. Har allerede bestilt Creative Muvo... Lenke til kommentar
about:blank Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Eg har muvo ._.;; Den e fresh.. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Creative rhomba! anbefales sterkt! Krever drivere/egen software.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Nå har jeg allerede kjøpt Muvo, og den bør jeg få til å funke i Linux. Synd den ikke takler .ogg Endret 18. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Creative rhomba! anbefales sterkt! Krever drivere/egen software.. Gjør ikke det Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Dette går jo egentlig inn under hardware ettersom jeg egentlig etterlyste en mp3-spiller som kunne kobles til som ekstern harddisk. Men tråden kan ansees som avsluttet ettersom jeg har bestilt en Creative Muvo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå