sketch Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 lurte på om noen har noen tips om hvordan jeg skal få det til. fulgte det so msto i manualen som jeg fikk med, men får det ikke til å virke. dvs, dataen finner tv'n min men jeg får ikke opp noe bilde på den. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ka tv har du? Ka type kabler bruker du? Ka type skjermkort har du? osv. Kanskje her er noko som kan hjelpe Forumsøk Lenke til kommentar
candymann Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Trenger litt mer info for å hjelpe deg... Vad ser du på tv:n? Bare en sort "bilde" eller? Hvordan har du koblet til tv:n (scart eller s-vhs?). Tv modell og merke? Har du rett kanal på tv:n? osv. Ups, litt treg.. Endret 17. mars 2004 av candymann Lenke til kommentar
frans Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 På ATIs kontrollpanel, er TV-utgangen aktivert nå den er klikket på og "lyser" grønt. Er det grønt på flippen, kan det være brudd f.eks. på forbindelsen til TV, ukorrekt eller dårlig forbindelse eller det ikke er innstilt på rett inngang på selve TVen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå