jeskeide Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Jeg installerte ny firmware til min nec 1300a firmwaren fant jeg pa nec sine sider.... men nar jeg skal prove og brenne noe so far jeg bare beskjed om at brenneren er i bruk av en annen aplikasjon ! noen som kan hjelpe meg jeg avinstallerte og installerte nero 6 pa nytt.. men dette hjalp ingenting trenger hjelp !!! Endret 17. mars 2004 av jeskeide Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Fikk du tatt backup av din gamle firmware?? Eller prøv å få tak i den gamle firmwaren du brukte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ibland när man uppdaterar firmware är det viktigt att man slår AV och PÅ PCn, inte bara startar om. Så var det med min laptop iaf. Anders Lenke til kommentar
norrick Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvis du har en CD/DVD i brenneren så vil dette skje og jeg regner med at den faktisk er ødelagt på grunn av det. Du kan prøve med å flashe firmwaren igjen men da er det en betingelse at firmware updateren finner brenneren, finner ikke updaten brenner så er den forever ødelagt. Lenke til kommentar
Zettie Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er vel ingen fare tenker jeg... Bruk DOS-utgaven av firmware'n som du finner hos http://herrie.org Da skal du klare flashe selv uten at den originale flashern fra NEC klarer detectere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå