Uderzo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Heisann ! Jeg har fått i oppdrag å lage en hjemmeside for skolen jeg jobber på. Men problemet er at jeg ikke har så mye peil Kunne noen her hjelpe meg litt å lage en grei side ? Ting som er viktige: - enkel og oversiktelig - enkel og oppdatere Dere er veldig greie hvis dere gidder å hjelpe meg, med dårlig fantasi og svake kunnskaper innenfor html så stiller jeg litt dårlig Grunnen til at jeg har fått oppdraget å lage ny hjemmeside ser dere her, den trenger en "extreme makeover" Takker på forhånd for all hjelp jeg får Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvorfor tar du på deg et oppdrag du selv ikke føler deg kompetansedyktig til? Lær deg HTML/CSS: W3Schools Inspirasjon: INPSIratioN ...så får du kanskje en personlig gevinst av det selv også. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ...så får du kanskje en personlig gevinst av det selv også. det er en enorm tilfredsstillelse å lage noe bra i HTML Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Hvorfor tar du på deg et oppdrag du selv ikke føler deg kompetansedyktig til? Fordi jeg ikke har så mye valg, er It-lærling på den skolen og har fått det oppdraget. Takker for linkene, skal prøve å sette meg inn i ting. Det er vel på tide jeg lærer meg disse tingene Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Den skolen trenger VIRKELIG en ny side Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Takker for linkene, skal prøve å sette meg inn i ting. Det er vel på tide jeg lærer meg disse tingene ..og det er bare å spørre her på forumet om hjelp/kritikk underveis. Lykke til! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Takker for linkene, skal prøve å sette meg inn i ting. Det er vel på tide jeg lærer meg disse tingene ..og det er bare å spørre her på forumet om hjelp/kritikk underveis. Lykke til! Takk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Litt OT nå, men: Skøyenåsen er jo helt lik Nordseter! http://www.nordseter.gs.oslo.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå