Gå til innhold

8x AGP på ATI Mobility Radeon 9600?

rpersen

Anbefalte innlegg

Jeg har et ATI Radeon 9600 kort (mobility) med 64mb ram på min bærbare og jeg lurer på en ting:

-skal ikke dette kortet være 8x AGP? I window så står current bus setting på 4x agp. Hørte med leverandør (whitebox) og de sa det skulle være 8x agp og at det var windows som viste gal setting, men at den skulle være 8x likevel. Høres ikke dette vel lettvint ut?

-en annen ting, er det stor forskjell på 64 og 128 mb ram på kortet? Tenker på hvordan det vil være å kjøre doom3 og half life 2 :dribble:

Håper noen kan svare meg.

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mobility Radeon 9600 støtter AGP8x ja. Har du prøvd å oppdatere driverene og skjekket om AGP8x er enablet i BIOS?

Du vil nok slite med bare 64MB VRAM i både Doom3 og HL2.

Har de nyeste cataclyst driverne ja (4.3 tror jeg det er i dette øyeblikk), og i biosen kunne jeg ikke finne noen plass for å stille agp settingen.

Lenke til kommentar
Jeg har et ATI Radeon 9600 kort (mobility) med 64mb ram på min bærbare og jeg lurer på en ting:

-skal ikke dette kortet være 8x AGP? I window så står current bus setting på 4x agp. Hørte med leverandør (whitebox) og de sa det skulle være 8x agp og at det var windows som viste gal setting, men at den skulle være 8x likevel. Høres ikke dette vel lettvint ut?

-en annen ting, er det stor forskjell på 64 og 128 mb ram på kortet? Tenker på hvordan det vil være å kjøre doom3 og half life 2 :dribble:

Håper noen kan svare meg.

takk

Du har ikke innstalert AGP driver for ditt chipset.

Lenke til kommentar
Sikker på at du har 8x agp da?

Mange eldre maskiner som ikke har det...

Maskina er ikke gammel ihvertfall, kjøpte den i februar. Har dessuten fått høre fra whitebox at det skal være 8x agp på kortet samt støtte for dette på hovedkortet.

Men windows sier fortsatt 4x.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...