kevinglover Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei, Har nettop kjøpt meg en Panasonic GS70. Men, jeg har store problemer med kvaliteten på bildet på TVen min når jeg prøver å spille den på tven min. Jeg er sikker på at alle kablene er i "skikkelig", og jeg har satt TVen min på SKabel modus. Effekten jeg snakke om er veldig merkbart, og det bestå av linjer som krysser på tven (xxxxx). Der er spesielt merkbart når kameren filmer over en object og ikke stå i ro (det ville si when I have moved the camera slowley whilst recording I get crossing lines on the TV sscreen which destroys the picture). Når kamerat stå i ro mens den filmer så er bildet på tven "greit", men så sant som jeg har beveged kameret mens jar har filmet, så er disse kryssende linjer tilstede på TVen. Det virker som et eller annet digitalt "støy" og kan umulig vær "som det skal være".? Det kan virker som disse linjene er sterkere jo fortere jeg har bevegd kamerat mens jeg filmet. Jeg har sjekket at når jeg "record" alle digitale effekter på Kamera er slått av, og alt er i orden. Nei jeg er ikke i nærheten av andre elektriske utstyr mens jeg tar det opp heller. Nei den er ikke tilkoblet tven mens jeg filmer. Nei jeg beveger ikke kamaret for fort (det skal ikke mye til for å utløse den effekten). Eg begynne å bli fortvilet fordi jeg trodde at dette kamera hadde "skikkelig gode" bilde kvalitet, men det er et eller annet effekt som ødelegger kvaliteten. Det skjer på alle farger og objekter. Det skjer mens jeg filmer i gode og mindre gode belyset rom. Satse på at en av dere har svaret Takk, Kevin Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 HVis du har det normale videosignalet tilkoblet sammen med s-video-signalet, så kan det være det som ødelegger. La være å kople til den gule phonopluggen. Lenke til kommentar
kevinglover Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Hei, Jeg prøvde det du sa da jeg kom hjem. Eg må inrømme at jeg var veldig skeptisk, men det fungerte! Eg skjønner ikke hvorfor Panasonic ikke kunne foreslå det da jeg snakket med de på telefonen, de mente at det var en reklamasjons sak. Eg regner med at det er TVen min som skape problemet, fordi det stå helt tydelig på bruksanvisningen at alle kablene skal være tilkoblet. Takk skal du har - når kan eg begynne å filme katten og hunden min rasere alt i huset mitt mens de leke i sammen... Hilsen, kevin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå