Dimm Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 hvilken stepping er best? Og hvilken stepping har jeg, her er alt som står oppå cpu'en min (xp1800+) ax1800mt3c arkga0148vpmw Aopen HX08 /m 1 kabinettvifte (har bestillt 2 PAPST vifter hta Microplex) Shuttle AK31 v. 3.1 (kan skru vcore helt til 2,025) Apacer Original pc2100 DDR XP1800+@2000+ (140x12) 2stk. IBM panelovner Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 AGOIA AGOGA AGNGA AGKGA Dette er alle steppingene på Athlon XP til nå. Best øverst og dårligere nedover. Så vidt jeg vet har det aldri vært noen stepping som heter ARKGA, du må ha lest feil. Du har sikkert en AGKGA som er det mest vanlige på 1800+. Lenke til kommentar
tomtom Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Er du sikker på at den lista di over de forsjellige steppingene stemmer? Hvis du ser på cpu-databasen til http://www.overclockers.com er det jo AGKGA-stepping som tar toppen på lista deres.(og nesten hele lista)... Merkelig hvis dette er en av de dårligere steppingene og tydligvis *nesten alle* på lista bruker den. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: On 2002-03-27 13:51, qwerty skrev:....Så vidt jeg vet har det aldri vært noen stepping som heter ARKGA, du må ha lest feil.Du har sikkert en AGKGA som er det mest vanlige på 1800+. Feil. Det har seg nemlig slik at jeg også er en eier av en XP 1800+ med ARKGA stepping. Du finner den også på Overclockers sin CPU Database. Men jeg glemte å lese av hele så jeg vet ikke om det i tillegg er en 'Y' versjon. Kommer sikkert til å ta av vifta igjen snart, så jeg får se nøyere på saken da. :smile: Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 minst 50% av resultatene på Overclockers.com - CPU Database- er fake. Dette er noe Overclockers.com også er klar over. Hvis det er noen som har ARKGA stepping så vil jeg gjerne ha bevis får dette (bilde). Det er ikke første gang folk har lest feil. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg skal se hva jeg kan få gjordt med det. Skal prøve å få postet et bildet her på forumet. Men jeg er sikker på at jeg har ARKGA stepping på min XP 1800+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå