Kjell T. Ring Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kan man bruke en diskettstasjon i den modulære plassen i 8600? Ser at det står under "spesifikasjoner" på nettsidene til Dell. Ved konfigurasjon kan man imidlertid ikke velge dette. Bare ekstern USB diskettstasjon kan velges. Og joda, jeg vet at jeg kan bruke USB-minnebrikker og/eller ekstern USB-floppy . Men jeg bruker de gode gamle diskettene fortsatt så mye at jeg gjerne ønsker en innebygget diskettstasjon. Dessuten bruker jeg (nesten) aldri den optiske enheten. Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 det finnes på dell sine sider. Er ikke så umulig å finne under extrautstyr. Kanskje denne virker http://dellware.euro.dell.com/dellstore/de...&brand=Inspiron Lenke til kommentar
Kjell T. Ring Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Takker og bukker. Den er bestilt. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Går det ann å legge inn boot filer i en usb dongle til 8mb og boote pcn fra denne? Lurer også på om det finnes oppstartsfiler så jeg kan formatere NTFS i dos? Eller er dette klin umulig via dos? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvis BIOSen støtter boot fra USB, så skal også memory-disker kunne bootes. Jeg tror PartitonMagic for DOS (den som blir lagt på rescue diskene når du installerer PM) kan formatere NTFS partisjon, det å legge denne på en USB memkey med boot burde være null problem. Kan ikke huske å ha sett kommandolinje verktøy for å gjøre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå