stoffix Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 som topic sier, har overklokking fått ny sponsor? kan vi vente flere prosjekter nå? det ser ut til at det er pcstyling.no som sponser.. helt øverst til høyre på hovedsiden.. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 som topic sier, har overklokking fått ny sponsor?kan vi vente flere prosjekter nå? det ser ut til at det er pcstyling.no som sponser.. helt øverst til høyre på hovedsiden.. Nei, den er bare til pynt ser du vel. Litt dumt spørsmål, enig? At de kaller kabinetter for "kule PC kasser" synes jeg var litt festlig. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 for alt vi vet, så kan det være reklame uten at ok.no blir sponset.. og ifall ok.no blir sponset, vet at det er mest sansynlig, men kan vi da vente flere prosjekter? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 for alt vi vet, så kan det være reklame uten at ok.no blir sponset..og ifall ok.no blir sponset, vet at det er mest sansynlig, men kan vi da vente flere prosjekter? Gratis annonsering? Hoho, nei du. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 for alt vi vet, så kan det være reklame uten at ok.no blir sponset..og ifall ok.no blir sponset, vet at det er mest sansynlig, men kan vi da vente flere prosjekter? ok.no er vel ikke såpass at dem ikke tar betalt for å sponse!? MVH: Stian_A Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) 1000,- tror jeg det koster i mnd De må jo ta betalt for det! Syns det er helt ok, jeg Endret 30. mars 2004 av Jerix Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Uansett så var det den mest næbete siden jeg har sett på år og dag. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ja den så ikke særlig bra ut.. Men så lenge overklokking.no får penge sine så er det vel ett fett Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 sinnsykt uoversiktlig side... Skremmer bort kunder, nærmest.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Bare lurer på en ting: hvis hver annonse på framsiden koster 1000,- mnd. og det er 6stk annonser der, da vil jo ok.no tjene 6000,- i mnd da ? De har jo også litt andre "små annonser" rundt på siden ? Alt kan vel ikke gå bare til utgifter som vedlikehold av servere, og domene? Bare lurer, mulig jeg tar feil Endret 31. mars 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå