Kro Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sitter her og vurderer et kamera kjøp, har fallt på disse to. Forskjellen i pris er ca 1000,- og har kommet frem til disse for/ulemper IXUS lite og lett men dårlig batterikapasitet. G5 større, men ikke for stort, har flere muligheter. Er den noen som har kommentarer og anbefalinger? evt andre kamera i samme prisklasse? Anbefalingssidene på akamera.no er vel litt utdatert?! Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Blir nok ikke så lett å sammenligne disse to kameraene.. De er jo vidt forskjellige egentlig. Hvis du liker å ta bilder og ønsker å prøve ut litt forskjellig, så er G5 kameraet du velger. Hvis du skal ha point and shoot i lite format, så tar du Ixus 500. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Fordel G5: Mye bedre batterikapasiet Bedre bildekvalitet Mer lyssterk linse Flip-ut-og vend LCD(gull verd) Mulighet for ekstern blits(utgjorde et hav av forskjell hos meg) Nøytralt gråfilter inenbygget o.s.v Min konklusjon er i hvert fall: Prioriterer du størrelse så går du for IXUS'en, for det fotomessige => G5 Jeg ble skuffet da jeg kjøpte Ixus V3. Smilet kom på plass da G3'ern kom i hus. Det eneste jeg er misfornøyd med der er: treg/upresis Autofokus, lukkerfosinkelse(som "alle" digitale kompaktkamera lider av samt "bare" 4X zoom. Ville vært fint med mer.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Anbefalingssidene er håpløst utdatert. Kanskje jeg får tatt en titt på de til uka... Lenke til kommentar
Kro Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Kjempemessig! Tenker nok det blir en G5 Skal gå igjennom testene en siste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå