Gå til innhold

P4 3,2 EE

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det nytter jo ikke å se på status hos webshoppene for å vite om den er mulig å få tak i eller ikke. Mange tar vel neppe inn prosessoren fra f.eks norek før de har en bekreftet ordre fra kunde.

eh? står det at varen er på lager så skal den være på lager.. ikke på lager hos grossisten, det er isåfal helt høl i hue. Kan absolutt ikke tenke meg at de seriøse webshopene driver bedriften sin slik.

Lenke til kommentar
Det nytter jo ikke å se på status hos webshoppene for å vite om den er mulig å få tak i eller ikke. Mange tar vel neppe inn prosessoren fra f.eks norek før de har en bekreftet ordre fra kunde.

eh? står det at varen er på lager så skal den være på lager.. ikke på lager hos grossisten, det er isåfal helt høl i hue. Kan absolutt ikke tenke meg at de seriøse webshopene driver bedriften sin slik.

Jeg betviler ikke at PSdata har den på lager, men der er andre som nok fører opp varer "på lager" som de ikke har på eget lager.

Poenget mitt var forøvrig at P4EE antagelig er mer tilgjengelig enn det status hos webshoppene kan tyde på siden mange antagelig ikke ønsker å ta inn et så snevert produkt før de har en bekreftet ordre på den.

Lenke til kommentar

Veldig veldig veldig mange nettbutikker har ikke egne lager. De bestiller opp varer ved behov (dvs når du faktisk bestiller). Dette er blant annet grunnen til at det tar et par tre dager å hente ut varene fra PCUtstyr.no, selv om du velger å hente varene der nede selv.

PSData kan man godt si er samme firma som Hattelco (som igjen er en importør av datautstyr). Komplett bruker jo Norek, som er innenfor samme konsern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...