tinyworks Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Noen som har testet denne siden? Erfaringer? Nettopp opprettet en profil på Min Side på NetComs hjemmesider, der fikk jeg tilgang til mine tre siste faktura, og ikke minst PUK, pluss en hel del andre masse ting. Digg å slippe å dra til forhandler eller vente på brev med PUK-kode om jeg har slått feil kode på telefonen min... Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Min Side er en utrolig kjekk tjeneste for de som benytter seg av NetCom . Mye å hente der. Men det skal også nevnes at det er utrolig mange som ikke får logget seg inn. Eller at de på en eller annen måte møter tekniske problemer underveis, som gjør at de ikke får benyttet seg av tjenesten. Dette problemet er de som står bak nettsiden utrolig klar over, og de jobber selvfølgelig på spreng for å få gjort noe med det. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 puk kode på nettet ja???? intelligent.... Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 puk kode på nettet ja???? intelligent.... Det er selvfølgelig passordbeskyttet! Har testet dette selv i dag, det kommer opp et eget vindu som kun er åpent i 2 minutter, så forsvinner dette automatisk. Sikkerheten er ivaretatt i aller høyeste grad. Påloggingspassord bestemmer vi selv, og det er opp til deg om du vil utgi dette til andre... og DET er ikke lurt Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 du må være en skikkelig netcom guru du... ja greit greit... har ik netcom jg.. bare lurte litt... ja så lenge det er passordbeskyttet så er d jo greit men syns d virka litt rart bare Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Passordet blir jo uansett ikke sendt til noen andre telefoner enn din, så sikkerheten er jo der. Med mindre noen snapper telefonen din, registrerer seg, noterer passordet, og henter koden senere da. Uansett sikrere enn registrerte kontantkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå