Dinsdale Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Iflg tothegame.com kommer dette 26 mars. Den offisielle siden er mer usikker. Uansett er plottet og grafikken absolutt tilfredsstillende. Og hvem vil vel ikke diskutere litt med Mr Hopkins over en Chianti og litt stekt hjerne Dette kan bli veldig bra, eller veldig dårlig Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ja vi har glemt det det kjem jo ut dagen etter far cry, så då er vi alle opptatt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hmm så ikke så veldig spennende ut... av det jeg så på bildene var grafikken et stykke under dagens standard. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 ja vi har glemt det det kjem jo ut dagen etter far cry, så då er vi alle opptatt Er nok opptatt jeg også da . Men litt å velge i skal man jo ha. Det kule hadde vært hvis spillet klarte å fange noe av filmens atmosfære (Silence of the lambs) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Så jo nitrist ut, rett og slett kjedelig.. Iallfall ifølge det jeg ser på screenshotene. Gidder ikke skaffe meg det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Synes heller ikke skjermbildene viste noe egentlig... Grafikken var jo heller ikke state of the art, men hvis spillet er bra gjør ikke det noe. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Er opptatt med FC og UT2k4 nå, men vi kan vel kanskje få trøkka inn litt plass til Hannibal om det ikke poffer opp noen stortitler den uka EDIT: så screenshots nå... nah.. ser heller operasjon løvsprett en gang til Endret 18. mars 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Her er det noen bilder som ser litt kule ut Hannibal men er enig i at det meste av tiden vil gå av til Far Cry, Battlefield Vietnam og Splinter Cell II Endret 18. mars 2004 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå