Dankval Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei Noen andre somn driver med PLS-programmering her? Hadde vært artig å diskutere med noen som gjør det. Mvh Daniel Lenke til kommentar
kaival Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Lite PLS brukere her. Jeg leter etter gode opplæring sider, noen som har linker? Eller andre tips om opplæring? Lenke til kommentar
FiXuZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hva er PLS ! Programering Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 PLS står for Programerbar Logisk Styring. PLS er en enhet som brukes blandt annet til å styre forskjellige reler. Jeg har bare vært borti små PLS´er mens jeg gikk på GK elektro, men de PLS´ene jeg har sett bruker såkalt ladder programmering som må programmeres etter en enkel form for boolsk algebra som bruker til å beskrive en krets som en sammling av paraleleog serie koblede ledninger (boolsk + og *), men jeg har også hørt om PLS´er som bruker C, men de er nok nyere og bedre en de vi fikk se på skolen Dankval: hvilke "språk" bruker du til PLS´en din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå