WebWarrior Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg kjøpte XP stud. versjon for en stund siden (Fredag)(man skal holde seg til det legale vet dere) Maskinen har bootet uforståelig et par ganger (tre) siden da. Sist gang resatte den seg selv når jeg avsluttet ICQ. Gangen før det, når jeg ba om å få en mappe slettet. Og første gangen når jeg satte i Serious Sam CD-en min... SS CDen har fungert helt fint siden. Det var heller ikke første gang jeg satte inn CDen i XP, så CDen i seg selv er neppe problemet. ICQ er jeg inne i hver dag uten det problemet. Det er ingen bestemte program som har vært oppe når jeg har kjørt disse programmene heller. Jaja, bortsett fra alle bakgrunnsprosessene til XP, da. Det irriterende er at ingen feilmelding blir generert. Noen som har møtt på dette problemet før? Linux fungerer fint. 2K Pro og 98 fungerte fint de også (slettet dem i anledning XP installen) HWen min er; Epox 8KHA+ MotherBoard XP 1800+ Asus V8200T5 Deluxe IBM 60 GB DeskStar HD 256 MB 2100 Kingston DDR RAM. (1 chip) 2x 3C905 nettverkskort Integrert lydkort, standard diskettstasjon og CD-ROM. Ikke overklokket. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: WebWarrior skrev (2002-03-24 22:20):Jeg kjøpte XP stud. versjon for en stund siden (Fredag)(man skal holde seg til det legale vet dere)Maskinen har bootet uforståelig et par ganger (tre) siden da. Sist gang resatte den seg selv når jeg avsluttet ICQ. Gangen før det, når jeg ba om å få en mappe slettet. Og første gangen når jeg satte i Serious Sam CD-en min... SS CDen har fungert helt fint siden. Det var heller ikke første gang jeg satte inn CDen i XP, så CDen i seg selv er neppe problemet.ICQ er jeg inne i hver dag uten det problemet. Det er ingen bestemte program som har vært oppe når jeg har kjørt disse programmene heller. Jaja, bortsett fra alle bakgrunnsprosessene til XP, da. Det irriterende er at ingen feilmelding blir generert. Noen som har møtt på dette problemet før? Linux fungerer fint. 2K Pro og 98 fungerte fint de også (slettet dem i anledning XP installen)HWen min er; Epox 8KHA+ MotherBoardXP 1800+Asus V8200T5 DeluxeIBM 60 GB DeskStar HD256 MB 2100 Kingston DDR RAM. (1 chip)2x 3C905 nettverkskortIntegrert lydkort, standard diskettstasjon og CD-ROM.Ikke overklokket. Start->ControlPanel->System->Advanced->Startup And Recovery->Settings->Klikk av den lille haken der det står "Automatically Restart" og se om du ev for ei feilmelding før pc'en din restarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå