friction Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har lenge forbannet meg over at Internett Explorer åpner seg hver gang jeg trykker på en link. Hvordan kan jeg s ette et annet program som hoved browser? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 I de fleste browserene får du tilbud når du starter dem om sette den som "default browser". Lenke til kommentar
friction Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Men hvis vi gjør et unntak... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hmm, let litt gå inn på innstillinger o.s.v Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 I Firefox er det under Tools/Options.../General og Default Browser I Opera er det under File/Preferences.../Default Application Aldri sett etter det før, men det tok meg ca. 30 sekunder å lete det frem Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg tror det ikke finnes browsere som man ikke kan gå inn i innstillinger og stille på det..... Har aldri sett det ihvertfall. Lenke til kommentar
friction Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Default perfences virket ikke nei... Er det ikke noe man kan gjøre fra OS? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Tviler på at MS har vært så snille å lagt til rette for at enn enkelt kan sette en annen browser som default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå