Rufati Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har et problem med skurring. Dette spesielt på HeadPhones. Har ikke vert borti det samme når jeg kobler på forsterker, men med HeadPhones blir det skikkelig irriterende. Lyden er en kontant skurring, nesten som frekvens. Opp&Ned hvis noen skulle skjønne. Skurringa kan avta når jeg blar meg igjennom mapper osv, og dette er litt rart.. Disablet alle lyder i xp, men skurringen er fortsatt der. Selv om jeg setter alle volumkontrollene i sndvol32 til zero er denne skurringen på. Noen som har vert borti det samme? Har et Abit IS7 btw.... Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvis du har et billig headsett er det nesten ikke stort annet å forvente. Kommer av dårlig kontakt her og der. Prøv å klem og vri litt på pluggen. Hvis det er med mikrofon, så burde greiene forsvinne ved å koble ut mikrofonen. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 hmm.. Bang&Olufsen HeadSet til vanlig, kan vel ikke si det er dårlig. Anyways, der kommer på det samme hvilket HeadSet som brukes, skurringen er der uansett. Har prøvd å vri klemme osv på kablene men uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå