kake_fredrik Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 heisann! jeg har en p900! men jeg har bare orginal memorystick, som fulgte med telefonen. har tenkt og kjøpe ny! har sett litt i pris guiden, der ser jeg at det biligste er 444kr! finnes det noen Uorginale brikker? de er i tillfellet mye billigere! men ellers så lurte jeg på en ting til! kan jeg bruker memorystick pro brikkene fysisk vet at at telefonen bare støtter 128! Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 128mb er det største som kan fungere.Får du en slik for under 500kr så løp å kjøp.Kjøp to min er full alerede. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Nei, du kan ikke bruke Pro brikker Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Finnes det noen steder der de selger uorgninale brikker? jeg husker jeg fikk kjøpt uorginale memory stick i sanfransico! men noen norske butikker som selger duo uorginalt? Lenke til kommentar
oak Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kommer ann på hva du mener med "uoriginalt". Den du nevnte til 444,- (fra it24.no) er forsåvidt ikke original. Den er fra Sandisk (ikke Sony). OAK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå