dan1el Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 På Expert skal de alltid ha navnet mitt når jeg kjøper noe dyrt. Sjekk om de har kvitteringen din i databasen. Lenke til kommentar
Wessie Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sjekket med Expert, men de hadde meg ikke i systemet... Så da var vel ikke Porta Pro'en dyr nok, eller så har de surra i butikken da jeg kjøpte de. Det siste ville ikke overraske meg stort... Lenke til kommentar
celebos Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 skulle bytte mine porta pro, dårlig kontakt i jackpluggen, men der sa de at de måtte ha kvittering. som jeg selvfølgelig ikke har, Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har nettopp levert mine porta pro til spaceworld i bergen, trong ikke kvittering. MEN: Det tar minst 4-5 uker, sa de... (Ugh) Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 tror at det lønner seg å kjøpe to par Sporta Pro. Bruke de ene til de blir ødelagt, så levere inn og bruke de andre i mellomtiden, 4-6 uker. Og det mener jeg seriøst. Egentlig skal butikken gi oss en tilsvarende vare dersom de ikke er i stand til å fikse den leverte i løpet av en uke.. men jeg vet ikke hvordan det er i praksis. Lenke til kommentar
Wessie Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Interessant det du sier om at butikken skal gi oss en tilsvarende vare hvis det tar mer enn en uke å fixe den innleverte. Er det noe du har fra kjøpsloven, eller tilsvarende, eller er det noe du selv mener burde vært realiteten? Hvis dette er opplest og vedtatt noe sted, kunne jeg tenke meg å bruke dette ovenfor Expert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå