Gå til innhold

hmm noe som vet hva jeg burde gjore trenger hjelp

Steikern

Anbefalte innlegg

Heizan pcen min funker ikke på pentium 4 men kun på intel celeron.

Det som har skjedde er at jeg puttet in en celeron for å teste om den funka,

Jeg putta i min prossesor pentium 4 2 ghz, Da skjedde det noe merklig pcen starta opp men det kom ikke noe signal på skjermen viften sto på full gufe. Og det skjedde ikke noe. Jeg trodde da at min pentium 4 2 ghz socet 478 var defekt og kjøpte med en intel pentium 4 prescott 2.8 ghz.

Det skjedde det samma med den. Jeg tok batrie fra det andre hovekorte over i min pce, Men funka fortsatt ikke, Jeg leste manualen og der sto det noe om clear rtc ram jeg tok den jumperen på clear cmos og hadde den der i et 1 min og tok den til bake til normal (deafult). Prøve og slå på pcen da og men viften sto bare og blåste på fullt, Jeg har også send in cpuen men det var ok det var ikke noe gernt med den. Men det er så merklig for pcen starter jo opp med celeron 2 ghz.

Det kan ikke hvere noe med minne mit da, har vudert og sende hovedkorte det in men tar og ser om det er noen som hvet hva jeg skall gjøre før jeg sender det in.

jeg har http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl

Det er et Asus p4c800. Får ikke tatt bios oppdateringer for når jeg trykker på download så komer det no page cant be found eller no sånt. :no:

Ta og skriv i vei hvis du vet va jeg skall gjøre pleas :thumbs:

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...