gundik Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Her er de mest grufulle meny-knappene jeg har sett til dags dato. http://be.salestreets.com/arpelli/ Uff!!! På tide å opprette ett "web-politi" som kommer og henter dem som lager sånt? (og sperrer dem ute fra web, alternativt tar fra dem web "lappen" for ett par år, hehe) hehe...det verste er at den linken dukket opp som nr. 1 på skrytesiden til ett firma som prøver og selge DHTML Menu Builder 4.8... Nå som jeg har sett dem noen ganger synes jeg ikke de ser så ille ut heller, hehe... Endret 16. mars 2004 av gundik Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Denne kunne vel strengt tatt blitt nevnt i kaféen eller i denne tråden, siden resten av siden var grisestygg også Endret 17. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ble gal av den saken som fløy rundt ! Hele sida var stygg, ikke bare knappene Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Opera krasjet her når jeg åpnet siden Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Mozilla likte ikke helt de flygende bildene heller. Og som sagt av andre, ufattelig stygg side. De flygende greiene er noe av det jævligste jeg har sett. Språk valg for siden ligger som meny når du høyreklikker, forferdelig. Det som gjør den ekstra stygg i forhold til normale n00b sider som er stygge er at dette virker faktisk profesjonelt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå