drengen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 har kjøp meg en ZM80C-HP kjøler/med vifte, for mitt radeon9800pro kort (flashet til xt) samt en Pipe Tower kjøler for min amd 2600+ cpu. er det noen som har erfaring/meninger om dette angående støy/temp/klokking? bestilte også "fan mate 1" med tanke på viftestøy. får delene om en ukes tid Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 uten viften og med viften har ikke noe særlig å si etter min mening. men det er noen kort som må ha det for å kunne bruke den kjøleren. men det funker fint og er lydløst så lenge ikke viften kjører på full pinne. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Radeon 9800-kort _må_ ha vifte for at det skal funke! Lite tips: drit i fanmate, for det følger med overgang til 5V drift på viften som er til ribben. Så kan du velge om du vil ha 12 eller 5 volts drift på viften din! Har denne på 5V på mitt 9600XT@553/756, og det går gulle godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå