Lobin Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei jeg spiller ofte på internett og det har aldri vært noe problem. men så fikk jeg bredbånd og da skulle en kamerat "fikse" i consolen slik at jeg kunne på bedre ping og ms... nå ligger pingen på ca 50, fps`en min ligger på stabil 100 men msèn hopper KONSTANT fra 0-150.. og det er virkelig irriterende...!!! er det noen som vet noe serlig om å fikse ms slik at den holder seg nede.... noe om max_rate eller min_rate.... husker ikke den commandoen, og ikke vet jeg hva jeg skal skrive etter det..... thank for youre attention.. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 du må prøve deg frem litt komandoene som er aktuelle: cl_updaterate 30-101 cl_cmdrate 30-101 rate ca 7500-20000 Jeg bruker 101/101/20000 Dette funker fint med servere med bra tilkobling men hvis du begynner å få choke eller loss må du justere ned updaterate og cmd rate og rate.. Lenke til kommentar
Lobin Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 takk... skal teste dette... Lenke til kommentar
Lobin Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 jippi.... nå funker ms`en igjen.... men så gikk pingen opp i skyene... det er vel ikke tillat å spille counter her nei:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå