Gjest Slettet+1234 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er det noen her som har peiling på hvordan jeg får med BÅDE "short-story" og "full-story" i den "printer friendly" add-on greiene cutenews har?? Irriterer meg når bare "hele saken/full-story" kommer..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er det noen her som har peiling på hvordan jeg får med BÅDE "short-story" og "full-story" i den "printer friendly" add-on greiene cutenews har?? Irriterer meg når bare "hele saken/full-story" kommer..... Fikk vite det av noen i CuteNews supportgreiene. Under finner du svaret om noen lurer på det: Åpne print.php og søk finn dette: if($news_arr[4] != ""){ $news = replace_news("show", $news_arr[4]); }else{ $news = replace_news("show", $news_arr[3]); } Deretter erstatter du det med dette: if($news_arr[4] != ""){ $news = replace_news("show", $news_arr[3]); $news .= replace_news("show", $news_arr[4]); }else{ $news = replace_news("show", $news_arr[3]); } Da er problemet løst Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Nice Bra at du skriver det her så folk ikke lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå