Vims Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Lurte bare om noen viste hvordan loven er på det området. Litt snodig at jeg kan sitte her i Harstad og høre på politiradio fra hjembyen min(Oslo) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er fullstendig lovlig å høre på politiradio. Det er derimot strengt forbudt å bruke det du hører til noe (hva nå enn det skulle være). Det er det jeg har hørt i hvert fall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er lovlig, men om denne poster er det, er en HELT annen sak.. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Det er lovlig, men om denne poster er det, er en HELT annen sak.. Hvorfor skulle dette innlegget være ulovlig? Det ville jeg gjerne vite Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er lovlig, men om denne poster er det, er en HELT annen sak.. Hvorfor skulle dette innlegget være ulovlig? Det ville jeg gjerne vite Ulovlig og ulovlig. Kanskje ikke helt rett kategori..? Lenke til kommentar
baRs Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er lovlig, men om denne poster er det, er en HELT annen sak.. er det ulovlig å snakke om noe som ikke er ulovlig? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er lovlig, men om denne poster er det, er en HELT annen sak.. er det ulovlig å snakke om noe som ikke er ulovlig? Ikke ulovlig, sett med dine øyne. Heller en moderator som liker at trådene er riktig plassert. Denne i søppel f.eks. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Web-design, HTML eller CSS? Stenges, dette er nemlig feilposting. Endret 17. mars 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg