Zirtor Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hallo Alle sammen Jeg vil bare si at det å lage Flammer i et kabinett er Vanselig og ikke minst tid krevende +100 kr til fatter`n for nytt blad Jeg Begynte å bygge dette kabinette vinter 2001 stod nede i garasen og sagde og sagde i flere dager :S Men til slutt ble det ferdig mitt Drøme kabinett! Jeg Lakerte kabinette svart satt inn Plexiglass. rød kaldkatode , Gule ide kabler og røde vifter (viftene ble ødelagt etter 1 dag :S ) fra www.microplex.no Ikke å anbefale.. lykke til med å Kopiere Bilder av dyre finnes på www.zirtor.tk og på min pc (Ps. Hjemme siden er laget i html av lille søsteren min ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 De grå cdrom- og harddisk-rammene var ikke særlig lekre, da. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det der var litt kult da! Blir det varmt? :p Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) zirtor: *få panikk* *få panikk* *få panikk*!!! sjekk ut workloggen min så fatter dere (og selv om han lagde kabinettet sitt først så blir det ikke best ) Endret 16. mars 2004 av ExuZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå