Ingar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kameratilbehør til Nokia 3650 Ganske stilig Lenke til kommentar
Normann Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det fikk jeg til bursdagen min...men det var dagen etter jeg ble ranet så da fikk jeg lite bruk for det... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ....ble ranet.... Av en med motsatt nick som deg? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Slutt med diskrimineringa. Dette er mobil forum! Normann: Hva skjedde når du ble ranet? Er visst flere ransofre her på forumet. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Slutt med diskrimineringa. Dette er mobil forum! Normann: Hva skjedde når du ble ranet? Er visst flere ransofre her på forumet. Det kom 2 pakkiser på sykkel og trua meg med øks...Da var jeg og kameraten min nødt til å gi fra oss mobilene våre...Er ikke så inmari gøy å ha en øks mot halsen nei... Men fikk jo tilbake på forsikring + at jeg fikk igjen 3650 etterhvert, men den sendte jeg bare til forssikringsselskapet... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 P ordet kan du godt spare meg for........... Men skremmende greier ja. Men du fikk jo tilbake sakene. En liten happy ending det Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ....ble ranet.... Av en med motsatt nick som deg? Riktig det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå