kladden Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 PARTISJONERING MED PARTITIONMAGIC PRO 7.0. SATTE DISKEN (SAMSUNG SPINPOINT P80 8MB 7200) PÅ 160GB. SOM SLAVE OG MASKINEN GODKJENTE DEN SOM 152 GB. SOM JO STEMMER. OPPRETTET EN NY PARTISJON PÅ DISKEN OG ETTERPÅ HADDE JEG 2 PARTISJONER + EN UNLOCATET. PRØVDE DA Å FORTSETTE MED PARTISJONERINGEN MEN UTEN HELL FIKK STADIG OPP FEILMELDINGER OGSÅ I DOS, PRØVDE OGSÅ FDISK MEN FANT BARE 32GB AV DISKEN. SOM OGSÅ BLE RESULTATET I WIN XP OGSÅ. NÅ HAR JEG KJØRT MEG HELT FAST, HÅPER BARE IKKE JEG HAR ØDELAGT DISKEN. KAN NOEN HJELPE MEG Å FÅ TILBAKE DE 125 GB. SOM ER BORTE. PÅ FORHÅND TAKK. CPU) 1-AMD Athlon™ XP 2500+, CA.1970MHz, 512KB (RAM) 512MB DDR (OS) Windows XP Professional, Service Pack 1. Lenke til kommentar
alos Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 et lite tips, veldig slitsomt å lese når du skriver alt med caps. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Om XP ikke finner mer enn 32GB, kan det være at du partisjonerte med fdisk, og lagde en FAT16-partisjon. det filsystemet har vel en lav grense på antall GB? Er det setupen til XP eller en installert XP som ikke finner resten av disken? XP klarer ikke å finne disker som ikke er partisjonert, tror jeg, det må gjøres under setupen Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Bruk av store bokstaver i en hel setning vil nesten garantere at noen kommer med en irritert kommentar. Det er svært irriterende og vanskelig å lese meldinger med bare store bokstaver. Spesielt personer med lese- og skrivevansker vil svært ofte ha store problemer med å lese slik tekst. Hva skal vi roe ned? Les retningslinjene! stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg