mrxzero Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har installert en ny Nec 2500 DVD brenner, men får ikke brennt. Den fungerer fint til lesing av DVD filmer og CD plater. Men under førsøk på brenning finner ikke Nero brennern. Har også prøvd Primo DVD. Samme problemet. Det fulgte ikke med noen drivere eller brenne software. Bruker Windows XP. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 gå til kontrolpanel system - maskinvare- enhetsbehandling-handling søk etter maskinvareendring prøv dennne og pluss på nero finnes det en program som heter nero tookkit som viser hvikke cd/dvd stasjonær som den kan finne Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Oppdater nero. Har du nero 5.5 så oppdater til 5.5.10.56 (hvis jeg ikke husker feil). Er fremdeles ikke sikkert at den er støttet, da må du ha Nero 6.3.0.3. Jepp den er OEM = ikke software med - men det visste du jo når du bestilte den. Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har samme brenneren og samme problemet. Nec 2500A er ikke ****** ikke kompatibel med Nero og B's pluss noen flere DVD-brenneprogrammer. Driverene til XP er jo i orden, og den funker till CD brenning....dette suger Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 last den siste nero 6.3.0.3 hørt at gamle nero har enoen bug probelemer hadde 6.0.0.0 som hadde disc at once problemer ødla 5 dvd plater på grunn av det:( men er fiksa nå Lenke til kommentar
Don Spiff Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har et lignende problem med min nec 2500a... Nero Toolkit finner den og lister opp riktig spesifikasjoner... men selve Nero finner den ikke... Har ikke prøvd Primo DVD, men prøvde DeepBurner (www.deepburner.com) og den sa at det var en vanlig cd-brenner har prøvd den som master og slave på 2 forskellige ide-kabler, bytta strømkontakter, sjekka firmware versjoner, og sjekka enhetsbehandlinga i Windows XP... funker fremdeles ikke som den skal Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har samme brenner og hadde samme problem. Slett Nero, sett inn brenneren og innstaller Nero ETTER du har satt inn brenneren. Lenke til kommentar
Don Spiff Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det funket det vettu:) men KUN med Nero 6.0.0.23.... ingen andre versjoner faktisk heh... stilig... Lenke til kommentar
liebermannXCR Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Brenneren funka helt fint her med en gang, kanskje jeg bare har vært heldig.... Bruker Nero 6 Ultra Edition, versjon 6.0.0.9 Endret 20. mars 2004 av liebermannXCR Lenke til kommentar
frans Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det anbefales på det sterkeste å installere Nero på nytt etter innstallering av ny DVD-brenner for å unngå problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå