TucknDar Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-01 01:00, fondus skrev:IRC er bra!!Men jeg hater folk som sier, er du på mIRC ? <-- ugh veit det. personlig er jeg enten på xchat eller bersirc ;p Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-03-25 02:21, LarsC skrev:RTFM?:wink: av en eller annen grunn er rtfm noe som funker 99% av tida... I wonder why... Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 forøvrig: #fpn @ openprojects.net :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hei Fondus! Sjølv har eg egentlig slutta å bry meg om folk seier irc eller mIRC eller ein anna irc client.. Fordi folk seier mykje anna som er feil.. At dei har internett heime..Det stemmer ikkje dei har internett oppkopling.. Kan eg få eit glass saft..Saft=konsentrat..Det folk ofte ber om er saft+vatn.. Det finst mange andre eksempler.. Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 14:56, Mr.Hassan skrev:Hei Fondus!Sjølv har eg egentlig slutta å bry meg om folk seier irc eller mIRC eller ein anna irc client..Fordi folk seier mykje anna som er feil..At dei har internett heime..Det stemmer ikkje dei har internett oppkopling..Kan eg få eit glass saft..Saft=konsentrat..Det folk ofte ber om er saft+vatn..Det finst mange andre eksempler.. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå