Gå til innhold

litt irritert på netconnection

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg bestile litt forskjellig fra netconnection..

De brukte over 1 uke på og pakke den og sende den så når jeg endelig motok pakken så vare det grønne uv ide kabler :thumbdown: jeg hadde bestilt blå. jeg sende dem en mail på fredag men har ennå ikke fått svar. det synes jeg er vedlig dårlig..

Noen som har noe av de samme erfaringene?

Noen som har nr til dem så jeg kan ringe dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestillte svart PSU men fik sølv, kanskje fyren har disleksi eller/og er fargeblind? :D

Simon

*host* dysleksi *host*

Har iallfall kun bra erfaringer med Microplex, de er utrolig kjappe og vennlige mhp service. De virker seriøse. Kan jo vurdere de i fremtiden. :yes:

Lenke til kommentar

Netconnection er jo kjempegreie... Jeg bestilte en Tt Volcano 12 fra dem, like etter den kom på markedet. Da jeg fikk den var det feil på viften. Jeg sendte den inn sammen med en katode det var feil på. Sendte det inn, de brukte lang tid på det. I mellomtiden fikk jeg feil på en annen av katodene fra NC. Så jeg sendte de en mail. Når jeg senere mottok pakken var det to katoder, en vifte og en pakke banantyggegummi!

Så netconnection er veldig snille :p

Lenke til kommentar

Ang Microplex, så har jeg bare positive erfaringer...

Har fått mye hjelp, som de egentlig ikke trengte å gi meg...

Eneste negative er at de får det meste fra tyskland.. og hvis det er noe tyske exportører er så er det at de er treige som bare juling....... :)

Betillte Minnekjøler til mitt Geforce Fc 5800 kort fra aquacomputer via Microplex...

I e-posten fra microplex der de bekreftet bestillingen sa de at det skulle ta "noen uker" før de fikk det på lager...

Vel det var i Juli i 2003, nå i Mars 2004 fikk jeg pakken... 34 uker senere...

Jau det er vel "noen uker" det og... :)

Ellers får du jo en "godis" med hver pakke fra Microplex... kanke bli sur på folk som gir meg godtter :)

hehe... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...