mobil_brukeren Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei.. Jeg bestile litt forskjellig fra netconnection.. De brukte over 1 uke på og pakke den og sende den så når jeg endelig motok pakken så vare det grønne uv ide kabler jeg hadde bestilt blå. jeg sende dem en mail på fredag men har ennå ikke fått svar. det synes jeg er vedlig dårlig.. Noen som har noe av de samme erfaringene? Noen som har nr til dem så jeg kan ringe dem? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jepp.. har opplevd det samme. Microplex og 3dfxcool har sett så bra standard at Netconnection må passe seg. Simon Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Tja send dem en ny mail, de kan vere litt treige med svar men har veldig gode erfaringer med service/reklamasjn hos dem , noe jeg ikke kan si om alle som er nevnt i denne tråden. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg bestilte også blå kabler, men noen grønne kom i posten... Jeg gadd aldri klage, syns jeg hadde ventet lenge nok til og vente igjen! Morpheus Lenke til kommentar
Templar Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg bestillte svart PSU men fik sølv, kanskje fyren har disleksi eller/og er fargeblind? Simon Lenke til kommentar
kyan Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg bestillte svart PSU men fik sølv, kanskje fyren har disleksi eller/og er fargeblind? Simon *host* dysleksi *host* Har iallfall kun bra erfaringer med Microplex, de er utrolig kjappe og vennlige mhp service. De virker seriøse. Kan jo vurdere de i fremtiden. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Netconnection er jo kjempegreie... Jeg bestilte en Tt Volcano 12 fra dem, like etter den kom på markedet. Da jeg fikk den var det feil på viften. Jeg sendte den inn sammen med en katode det var feil på. Sendte det inn, de brukte lang tid på det. I mellomtiden fikk jeg feil på en annen av katodene fra NC. Så jeg sendte de en mail. Når jeg senere mottok pakken var det to katoder, en vifte og en pakke banantyggegummi! Så netconnection er veldig snille Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 får prøve og sende dem en ny mail. de har vertfall enda ikke svart Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 har ikke fått no svar i dag heller! sendte dem en mail i dag også og da sa jeg at jeg også ville bytten noen runde blå katoder får se om de svarer på den Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 netconnection er veldig snille http://forum.hardware.no/index.php?showtop...et+personlighet Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Nei nå er jeg lei!! i dag 1 uke og 1 dag etter jeg sende email har jeg ennå ikke fått noe svar.. hvis ikke de svarer snart kommer jeg aldri til å handle der igjen! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jepp.. har opplevd det samme. Microplex og 3dfxcool har sett så bra standard at Netconnection må passe seg. Simon Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Hmm, merkelig , bruker du riktig adresse. Endret 21. mars 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ang Microplex, så har jeg bare positive erfaringer... Har fått mye hjelp, som de egentlig ikke trengte å gi meg... Eneste negative er at de får det meste fra tyskland.. og hvis det er noe tyske exportører er så er det at de er treige som bare juling....... Betillte Minnekjøler til mitt Geforce Fc 5800 kort fra aquacomputer via Microplex... I e-posten fra microplex der de bekreftet bestillingen sa de at det skulle ta "noen uker" før de fikk det på lager... Vel det var i Juli i 2003, nå i Mars 2004 fikk jeg pakken... 34 uker senere... Jau det er vel "noen uker" det og... Ellers får du jo en "godis" med hver pakke fra Microplex... kanke bli sur på folk som gir meg godtter hehe... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Sjekket litt og sendte dem en mail i natt og da jeg slo på maskinen kl 0900 la det svar fra dem, så jeg synest dette høres merkelig ut. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg bestillte rund, gul kabel til floppy fra 3dfx cool, fikk istedet en ekstra til harddiskene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå