Gå til innhold

Da har Unreal Tournamen 2004 kommet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte den i går på Spaceworld

 

Er det flere som synes ferdigversjonen virker mer buggy enn Demoen?

 

Har problemer med å loade maps, mye mer lag.

 

Listen med servere i server browser er veldig treg hvis den i det hele tatt kommer opp

Lenke til kommentar
Ah, idag er en god dag, fikk både Unreal Tournament SE og Rainbow Six Athena Sword :D headsettet var bra, komfortabelt, men litt lite :)

Er det sånn "bak nakken headset"?

 

Hvis ikke tror jeg aldri i livet at det passer meg.. Alt er ikke bare fryd og gammen med hår.

Det er sånn bak nakken ja. Det jeg liker er at micen er veldig elastisk, så man kan ha den nesten hvor som helst...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
GRRRRR! Nå sjekket jeg ordrestatusen min på cdon.no (UT2k4 SE), og sannelig var den ikke annullert. Fy fean så irritert jeg er! SNERR, FRES!

Fikk samme meldinga, bestilte tinn-box'en og fikk en mail om at den var kanselert :angry: da de ikke hadde fått det antallet de hade bestilt fra levrandør.

Hihi, jeg fikk min TinBox derfra:)

Men bestilte veldig tidlig også:0

*stolt*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
GRRRRR! Nå sjekket jeg ordrestatusen min på cdon.no (UT2k4 SE), og sannelig var den ikke annullert. Fy fean så irritert jeg er! SNERR, FRES!

Fikk samme meldinga, bestilte tinn-box'en og fikk en mail om at den var kanselert :angry: da de ikke hadde fått det antallet de hade bestilt fra levrandør.

Hihi, jeg fikk min TinBox derfra:)

Men bestilte veldig tidlig også:0

*stolt*

hehe hvis folk søker litt her så slipper jeg å si "hva sa jeg" ;):thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...