Gå til innhold

Da har Unreal Tournamen 2004 kommet


Anbefalte innlegg

Da har Unreal Tournament 2004 kommet. Etter å ha spilt ut demoen (har du spilt på Adivarb, så har jeg sikkert ditt blod på min Manta), så fikk jeg endelig orginalen i dag. Etter litt problem med CD-nøkkelen, 8 og B ser nesten helt likt ut, så er installen i gang. Dette kommer til å bli bra.

 

Er det mange som kommer til å spille dette av dere? Uansett, Onslaught modusen er fantastisk bra. Se opp for klanen vår, bare vi får organisert oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke spillet release den 18 da? Har du fått tak i spillet den måten jeg mistenker du har ligger du tynnt at her ihvertfal....

Det er ofte at forhåndsbestillte spill kommer før butikkene får dem. Vet det er mange på nett som hadde BF- Vietnam 3 dager før butikkene fikk det.

Lenke til kommentar
Har ikke spillet release den 18 da? Har du fått tak i spillet den måten jeg mistenker du har ligger du tynnt at her ihvertfal....

Det er ofte at forhåndsbestillte spill kommer før butikkene får dem. Vet det er mange på nett som hadde BF- Vietnam 3 dager før butikkene fikk det.

Jah, da jeg laget en tråd om spillet ble den stengt.

 

Anklagd for å ha lastet spillet ned :mad:

Lenke til kommentar
GRRRRR! Nå sjekket jeg ordrestatusen min på cdon.no (UT2k4 SE), og sannelig var den ikke annullert. Fy fean så irritert jeg er! SNERR, FRES!

Fikk samme meldinga, bestilte tinn-box'en og fikk en mail om at den var kanselert :angry: da de ikke hadde fått det antallet de hade bestilt fra levrandør.

Lenke til kommentar
Da har Unreal Tournament 2004 kommet. Etter å ha spilt ut demoen (har du spilt på Adivarb, så har jeg sikkert ditt blod på min Manta), så fikk jeg endelig orginalen i dag. Etter litt problem med CD-nøkkelen, 8 og B ser nesten helt likt ut, så er installen i gang. Dette kommer til å bli bra.

 

Er det mange som kommer til å spille dette av dere? Uansett, Onslaught modusen er fantastisk bra. Se opp for klanen vår, bare vi får organisert oss.

 

hehe...jeg gleder meg som fanken, skal lure meg tidlig fra jobb og stikke innom spaceworld seinere i dag - håper de ikke er utsolgt! :D

 

Er nicket ditt Grums? Kan ikke huske å ha sett deg :-/

Hva heter klanen din?

 

 

--

smashingcumkings

Lenke til kommentar
Vel, Cock Hammer sier det står der iallefall.

Butikkene selger på eget ansvar før den offisielle lanseringsdatoen, men det kan også bety at EA dropper leveringer til den enkelte butikk neste gang. Men for dere forbrukere er det naturligvis ett fett. :-)

Lenke til kommentar
Har ikke spillet release den 18 da? Har du fått tak i spillet den måten jeg mistenker du har ligger du tynnt at her ihvertfal....

Det er ofte at forhåndsbestillte spill kommer før butikkene får dem. Vet det er mange på nett som hadde BF- Vietnam 3 dager før butikkene fikk det.

Jah, da jeg laget en tråd om spillet ble den stengt.

 

Anklagd for å ha lastet spillet ned :mad:

Er det ikke fint med politi-wannabe's... :no:

Lenke til kommentar
Vel, Cock Hammer sier det står der iallefall.

Butikkene selger på eget ansvar før den offisielle lanseringsdatoen, men det kan også bety at EA dropper leveringer til den enkelte butikk neste gang. Men for dere forbrukere er det naturligvis ett fett. :-)

Joda, men tror det er stor forskjell på praksis og teori.

 

Jeg tviler på at de ikke lar Spaceworld kjøpe av dem neste gang. Blir nok fort glemt, om det engang ble oppdaget. Penger>alt

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...