KolBjØrN [XES] Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Når jeg spiller battlefield 1942 på fult grafikk med alt fult på grafikk instilinger og alt fult i battle field grafikken d lagger som F**N..og jeg skjønner ikke hvorfor!!! Ati Radeon 9800 Pro kan ikke vær så dårlig....Æ har installert den nyeste grafikk driver.. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hvor mye ram har du? Battlefield suger opp ram.. Helst skal du ha 1024 hvis du skal kjøre både opplsøning og eyecandy på fult. Pluss en fet cpu. Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 En ting jeg har opplevd i mange tilfeller er hvis du lar windows installere chipsettdriverne automatisk så kan du få problemer. Last ned de siste driverne fra chipsett produsenten, og overskriv de som windows har lagt inn. Dette har forbedret ytelsen betraktlig på flere pc'er jeg har byggd ihvertfall. På en maskin fikk jeg en økning på nesten 3000 i 3dmark03, bare ved å endre chipsettdriverne. Lykke til ....... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Den letteste løsningen kan være å endre denne: "X":\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con, åpne med notepad og endre renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1 Håper dette hjelper. Mvh Meg. Lenke til kommentar
KolBjØrN [XES] Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Æ har ett bra cpu xp2500@2,3 Ghz.. plus at æ har 512 ddr 400...æ har installert den nyeste driver på hovedkorte og grafikk korte. Lenke til kommentar
yosss Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Prøv å last ned nye chipset drivere Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 æ har alle instillinga på BFV og BF1942 på fult, og det hakke så aboslutt ikke.. har radeon 9800pro 128MB, 512MB ram, 2.8GHz. kanskje du har en dårlig hdd som ikke klarer å levere data fort nok? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 kanskje tenke på ny GPU vifte? Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Lagging forbinder jeg utelukkende med høy ping på spilling via internett. Dårlig oppdatering i spillet pga. for dårlig/feilkonfigurert hardware kaller jeg vanligvis for "hakking". Om det var det sistnevnte du tenker på, så sies det at 768MB minne eller mere for BF er ideélt. Kan og ha en del å si hvor mye du har av bakgrunnsprosesser gående. Ellers er jeg tilbøyelig til å være enig med de her som foreslår at du oppdaterer chipset-driverne. Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er som regel lydkortet sin feil...skru ned til 16 eller 24 kanaler..så skal det vera fiksa Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 om du tar en tur innom gamer.no forumet, og under battlefield i spillforum kategorien.... der vil du raskt finne ut at mange har samme problem. Det er fordi 9800pro ikke støttes av battlefield. man antar såklart at det du kan prøve, om du kjører med AA/AF (noe du også bør prøve uten) er å disable skyggene i spillet. ellers så kan det også hjelpe stort å sette lydkvaliteten på LOW, og bare kjøre EAX (ikke 2-3) ellers så får man avvente en høystetterlengtet patch til dette mindre ferdige spillet. nå har dere, som har andre kort (eks. radeon 9600serien....), bare le mens dere KAN snart er vi 9800eiere på toppen igjen muHAHAHA eller, damid, nå kommer snart NV40 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 der vil du raskt finne ut at mange har samme problem. Det er fordi 9800pro ikke støttes av battlefield. man antar såklart at 9800pro støttes ikke av battlefield?? det høres helt vilt ut at et av de beste skjermkortene i dag ikke støttes av et spill.... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 der vil du raskt finne ut at mange har samme problem. Det er fordi 9800pro ikke støttes av battlefield. man antar såklart at 9800pro støttes ikke av battlefield?? det høres helt vilt ut at et av de beste skjermkortene i dag ikke støttes av et spill.... Heh, ja det der hørtes litt rart ut.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ' date='16/03/2004 : 23:03'] Når jeg spiller battlefield 1942 på fult grafikk med alt fult på grafikk instilinger og alt fult i battle field grafikken d lagger som F**N..og jeg skjønner ikke hvorfor!!! Ati Radeon 9800 Pro kan ikke vær så dårlig....Æ har installert den nyeste grafikk driver.. En ting er sikkert, 9800pro er ikke dårlig, det flekker Battlefield 1942 på høysete grafikk, da er det neon andre komponenter, som ike er sååå råe... mvh Stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 om du tar en tur innom gamer.no forumet, og under battlefield i spillforum kategorien.... der vil du raskt finne ut at mange har samme problem. Det er fordi 9800pro ikke støttes av battlefield. man antar såklart at det du kan prøve, om du kjører med AA/AF (noe du også bør prøve uten) er å disable skyggene i spillet. ellers så kan det også hjelpe stort å sette lydkvaliteten på LOW, og bare kjøre EAX (ikke 2-3) ellers så får man avvente en høystetterlengtet patch til dette mindre ferdige spillet. nå har dere, som har andre kort (eks. radeon 9600serien....), bare le mens dere KAN snart er vi 9800eiere på toppen igjen muHAHAHA eller, damid, nå kommer snart NV40 jaja, NV40 er jo Nvidia, ingen liker Nvidia! hehe, mvh stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå