Flanger Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg laget en cs-side i dag og lurer litt på hva dere synes om den. Jeg har ikke laget noen header til den. Her er linken: CS-Siden Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg likte ikke, fordi: - fargen - skillelinjene - for enkelt, (bare satt inn cs screens) råd start på nytt, terningkast: svakt Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg forbedrer meg i hvert fall Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Den rundingen i venstre hjørne har jeg seriøst sett en gang for mye. Litt for "snille" farger. Ville heller kombinert den grønnfargen med en brun. Menyen var alt for enkel Produkter? Synes egentlig hele greia var alt for enkel, og JEG vil anbefale deg å begynne på nytt. Men det er _min_ mening. Stå på! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har sett verre - Header, som du sier, må på plass. Det lille du har i headeren nå (CS-mannen og de sirklene) lover ikke godt. Spesielt sirkelen var fryktelig malplassert. - Du kan trygt fjerne AA på skriften. Det får du ikke med vanlig tekst allikavel (www.lipsum.com btw) - Ellers ser jeg at du har vært ganske unøyaktig med streker og sånt. F.eks nederst i høyre kolonne ser vi en vannrett strek. Hvorfor er ikke den med i de to andre kolonnene? Hva skjer med den lysegrønne streken rett under header? Ser ut som den ikke går fra ende-til-ende, men slutter ca. midt under CS-mannen. Og hvorfor går den grønne streken over menyen litt nedover mellom menyen og innholdet? Neidu, dette bar preg av frihåndstegning i paint. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Begynn på nytt, sorry. Den var faktisk heslig. Prøv med litt finare farger, som passer litt bedre sammen. bruk litt tid på en god idè aller først, og tenk så på korleis du skal gjøre det. Innlegg #5000 Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 syns fargen var litt fæl, den må som sagt kombineres med noe... menyen var litt enel (fant ingen passende smiley) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 om du fikse litt på farger, gjør litt mer ut av cs figurene og prøver å skape litt mer flytende overganger neste gang vil nok det bli bedre. en annen ting jeg legger merke til er at på de første sidene en lager ofte er ting ofte stort, liksom amerikansk. stor skrift, store bilder, osv. etter hvert reduseres størrelsen og diverse annet,. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 av alle farger du kan velge, så velger du "den" farge kombinasjonen? Prøv en annen farge i litt mer CS stil. Lykke til videre... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Fæle farger, helt rare rammer. To skalpeller. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Fæle farger, helt rare rammer. To skalpeller. Stygg skalpellskala! Teh ilderskala is teh one and only! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg synes sida var grei, stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå