Gå til innhold

###### jeg hater data!

Anbefalte innlegg

Jeg bruker win xp.. det funket fint helt til jeg instalerte en HD til WD 80 gb. Etter det så kommer det bare bluescreen hele tiden. Det står : stop : 0x000000D1, (0x00000400, 0x00000002, 0x00000000, 0xf73db6d1 Ndis.sys driver irql not less or equal.

Det er ikke rammen, har sjekka. Jeg har prøvde å nullet å formatert å alt d..alle d nyeste oppdateringer å slikt! Noen som vet hva probleme er??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Din lille, whinende unge. Lær følgende ting:

1: LES retninglinjer og nettetikkete.

2: Er ikke nødvendig med så mange utropstegn i topic, og fa'en blir sensurert til ##### og da kan du redigere bort det.

3: Lær de gå skriv ordentlig, for "d" bl.a. er ikke så godt mottatt.

4: Skriv nytt innlegg, ny topic og formuler deg på en annen måte.

Lenke til kommentar

Tror jaggu du har kommet på feil plass, gitt, hvis du hater data. Dette er jo et dataforum. Umulig å si hva som er feil når du ikke sier hva du har gjort... Som sagt, reformuler deg, vær litt mer grundig med å fortelle hva som gikk galt, hva du gjorde, og hold en litt mer hyggelig tone, så skal vi nok hjelpe hva vi kan, vi.

Lenke til kommentar

Jeg har fått den meldingen før også. Da var det prossessoren min som kræsja med mitt gamle hovedkort og jeg måtte formatere windows stasjonen og da funka det igjen inntil prossessoren klikka igjen . bytta inn HK og da funka det fint :)

Det var mitt scenario. Mulig det er anderledes for deg da. men prøve å formatere stasjonen du har windowsen din på og se hvordan det går da =)

Kan hende det bare er engangs tilfelle i motsetning til mitt problem hvor det skjedde hver gang prossessor klikka med hk.

Lenke til kommentar
Jeg bruker win xp.. det funket fint helt til jeg instalerte en HD til WD 80 gb. Etter det så kommer det bare bluescreen hele tiden. Det står : stop : 0x000000D1, (0x00000400, 0x00000002, 0x00000000, 0xf73db6d1 Ndis.sys driver irql not less or equal.

Det er ikke rammen, har sjekka. Jeg har prøvde å nullet å formatert å alt d..alle d nyeste oppdateringer å slikt! Noen som vet hva probleme er??

Ikke hør på de hypokritikerene om rettnings linjer, de griner like mye som deg... :thumbdown:

@ the problem...

Du har et harddisk problem, jeg tror det kan løses ved å:

Oppdatere biosen din.

Hvis det er snakk om P-ATA, så må du sjekke om jumpere er satt til riktig master\slaves.

Sjekk også at harddisken virker i andre maskiner..

Sjekk om hovedkortet trenger noe jumper settings for P-ATA

Også kan du opplysing din maskinvare spec.. Det kan hjelpe litt. :thumbs:

Lykketil

VAio

Lenke til kommentar
Din lille, whinende unge. Lær følgende ting:

1: LES retninglinjer og nettetikkete.

2: Er ikke nødvendig med så mange utropstegn i topic, og fa'en blir sensurert til ##### og da kan du redigere bort det.

3: Lær de gå skriv ordentlig, for "d" bl.a. er ikke så godt mottatt.

4: Skriv nytt innlegg, ny topic og formuler deg på en annen måte.

Tror dette er grunnlag nok får å stenge threaden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...