??????? Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg bruker win xp.. det funket fint helt til jeg instalerte en HD til WD 80 gb. Etter det så kommer det bare bluescreen hele tiden. Det står : stop : 0x000000D1, (0x00000400, 0x00000002, 0x00000000, 0xf73db6d1 Ndis.sys driver irql not less or equal. Det er ikke rammen, har sjekka. Jeg har prøvde å nullet å formatert å alt d..alle d nyeste oppdateringer å slikt! Noen som vet hva probleme er?? Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hvis du hater data kanskje du burde få deg en skrivemaskin det var bare ett forslag, men jeg har ikke no forslag til hva som kan være galt, høres ut som om det er noe galt med hd'en Lenke til kommentar
??????? Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 hehe ja jeg trur d jeg og hadde nett det samme probleme før, jeg husker ikke helt hvordan jeg fikset d.. og nå har jeg reinstalert windiws xp. å da bjynnte d ijen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Din lille, whinende unge. Lær følgende ting: 1: LES retninglinjer og nettetikkete. 2: Er ikke nødvendig med så mange utropstegn i topic, og fa'en blir sensurert til ##### og da kan du redigere bort det. 3: Lær de gå skriv ordentlig, for "d" bl.a. er ikke så godt mottatt. 4: Skriv nytt innlegg, ny topic og formuler deg på en annen måte. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dæven Hvis du hater Data så er ikkje dette Forumet for deg.... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Tror jaggu du har kommet på feil plass, gitt, hvis du hater data. Dette er jo et dataforum. Umulig å si hva som er feil når du ikke sier hva du har gjort... Som sagt, reformuler deg, vær litt mer grundig med å fortelle hva som gikk galt, hva du gjorde, og hold en litt mer hyggelig tone, så skal vi nok hjelpe hva vi kan, vi. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har fått den meldingen før også. Da var det prossessoren min som kræsja med mitt gamle hovedkort og jeg måtte formatere windows stasjonen og da funka det igjen inntil prossessoren klikka igjen . bytta inn HK og da funka det fint Det var mitt scenario. Mulig det er anderledes for deg da. men prøve å formatere stasjonen du har windowsen din på og se hvordan det går da =) Kan hende det bare er engangs tilfelle i motsetning til mitt problem hvor det skjedde hver gang prossessor klikka med hk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Noen som vet hva probleme er?? Ja - brukeren Lenke til kommentar
Isoz Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Halla, løsningen på problemet ditt kan kanskje ligge i lydkortet ... Så, hva slags lydkort harru. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Et gammelt jungelord:Problemet sitter som oftes mellom skjermen og stolryggen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Stenge?? eller se her Endret 16. mars 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg bruker win xp.. det funket fint helt til jeg instalerte en HD til WD 80 gb. Etter det så kommer det bare bluescreen hele tiden. Det står : stop : 0x000000D1, (0x00000400, 0x00000002, 0x00000000, 0xf73db6d1 Ndis.sys driver irql not less or equal.Det er ikke rammen, har sjekka. Jeg har prøvde å nullet å formatert å alt d..alle d nyeste oppdateringer å slikt! Noen som vet hva probleme er?? Ikke hør på de hypokritikerene om rettnings linjer, de griner like mye som deg... @ the problem... Du har et harddisk problem, jeg tror det kan løses ved å: Oppdatere biosen din. Hvis det er snakk om P-ATA, så må du sjekke om jumpere er satt til riktig master\slaves. Sjekk også at harddisken virker i andre maskiner.. Sjekk om hovedkortet trenger noe jumper settings for P-ATA Også kan du opplysing din maskinvare spec.. Det kan hjelpe litt. Lykketil VAio Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Din lille, whinende unge. Lær følgende ting: 1: LES retninglinjer og nettetikkete. 2: Er ikke nødvendig med så mange utropstegn i topic, og fa'en blir sensurert til ##### og da kan du redigere bort det. 3: Lær de gå skriv ordentlig, for "d" bl.a. er ikke så godt mottatt. 4: Skriv nytt innlegg, ny topic og formuler deg på en annen måte. Tror dette er grunnlag nok får å stenge threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg