Per_le Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nyeste biosen til ati 9700 pro 128ddr har dere en link? Og hvordan flasher jeg det...Har vudert i en måned nå...Og nå skal jeg flashe det... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Her finner du en del bioser. Hvorfor skal du flashe kortet? Er det låst for OC? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ingen 9700Pro er låst for overklokking. Det blir ikke sluppet nye bioser til skjermkort... det er ingen vits for deg å flashe. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Åssen flasher jeg?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Husker ikke om det var deg jeg skrev det til i sted, men sier det igjen. Skjønner ikke hvorfor du skal flashe.. Men uansett; du finner en guide til flashing på siden min. www.alexhardware.net Men husk å finne en passende bios. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Husker ikke om det var deg jeg skrev det til i sted, men sier det igjen. Skjønner ikke hvorfor du skal flashe.. Men uansett; du finner en guide til flashing på siden min. www.alexhardware.net Men husk å finne en passende bios. Siden funker ikke Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=149853 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Husker ikke om det var deg jeg skrev det til i sted, men sier det igjen. Skjønner ikke hvorfor du skal flashe.. Men uansett; du finner en guide til flashing på siden min. www.alexhardware.net Men husk å finne en passende bios. Siden funker ikke Sikker på det? Har ikke hørt om noen andre som har problemer... Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Åssen finner jeg ut åssen memory minne?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Åssen finner jeg ut åssen memory minne?? Du kan lese på selve minnebrikkene på kortet hva slags minne det er.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Husker ikke om det var deg jeg skrev det til i sted, men sier det igjen. Skjønner ikke hvorfor du skal flashe.. Men uansett; du finner en guide til flashing på siden min. www.alexhardware.net Men husk å finne en passende bios. Siden funker ikke Siden funker helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå