shezz Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva kan en gjøre om en har først lakket et kult kabinett med farge, og så har klarlakken begynt å renne på fronten etterpå? Dette har jeg gjort: 1.Vasket med rødsprit 2.Lakket med farge 3.Lot det tørke 4.Lakket med klar-lakk 5.Tabbet meg ut med for mye klar-lakk 6.SØKER HJELP PÅ HW.no Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Puss ned med sandpapir eller lignende. Gjør punkt 1-4 på nytt, hopp over punkt 5 og 6. Lenke til kommentar
shezz Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Må jeg lakke om hele fronten???? Den var helt perfekt, og så kom jeg på at jeg skulle ta å lakke kabinettet med klarlakk. Skikkelig surt. Men tror dere den grå fargen vil bli gjennomsiktig? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 se det positive i det.. da f[r du r;dfargen mye jevnere fordelt over cdrom og slikt.. Lenke til kommentar
shezz Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 HURRA!!! Var nettopp ute å sjekket hvordan det går med tørkingen, og det grå område blir gjennomsiktig. Da spørs det bare om lakken på DVD-romen og CD-RW-romen passer til lakken på resten av kabinettet.. Hvis noen lurer på hvordan Case Moden ser ut og hvordan jeg har fått det til, gå inn på linken i signaturen min! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 neste hgang du lakker: bruk mer enn ett lag med farge.. minst 2-3 tynnere lag.. spesiellt hvis det er en annen sterk fage bak.. blir bedre resultat sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå