Gå til innhold

Battlefield Vietnam i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nettop på COOP OBS på Mariero Stavanger, der har dem det.

400KR

 

 

Hadde egentlig planer om farcry, men når det viste seg å ikke være mulighet for å fly + små områder i MP (så en bane i betaen, stemmer det med resten?) + de holder ikke "avtaler" (MP demo + SP demo som aldri kom, og holdt grepet om meg)

 

 

så... ble det BF Vietnam :w00t:

 

skal installere nå.... gleden er SÅÅÅÅ mye bedre når jeg ikke har gledeet meg før nå, og ikke har store forventinger :thumbup:

 

jeg skal ikke bli skuffet :thumbs:

 

 

Til dere som har det og har postet her om det, INKLUDER PRISER OG FORHANDLER!!! alt annet er sannsynligvis av liten betydning for dem saakkarsene som ikke ennå har slått hendene på ett eksemplar, og har lyst til akurat det

 

edit_

 

kr 399 :p

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Spillet er fett, men trenger en stoor patch veldig snart!

 

For det første finnes ikke muligheten for favoritter, sorteringen på server funker ikke skikkelig (funker vel ikke i det hele tatt egentlig), er man mer en 26spillere på en server (selv med fet server og ekte spillmaskin) hakker det + mye mer! Trenger derfor ikke gå mann av huse for å skaffe seg det på releasedagen, bør patches ASAP!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

In-game browseren funker utmerket for meg. Sitter riktignok på en veldig kraftig maskin, men har spilt på servere med 63 andre uten at det hakker... Det er forresten en helt hysterisk opplevelse å spille 64 stykker på en server. Kulene hviner overalt rundt deg og eksplosjonene drønner. Utrolig gøy :thumbs:

Lenke til kommentar

Tja, jeg er hellig overbevist om at hele Battlefield serien har nettkode som stinker. Man merker det med en gang man spiller spill som f.eks. Call of Duty. En helt annen kvalitet.

 

Når det gjelder ingame browseren så holder den vel... men jeg vil nå like vel anbefale å bruke ASE jeg da. Bare det å slippe å starte spillet for å finne server er grunn nok for meg. Har man flere spill enn BF er det også greit at man kan starte alle mulige MP spill fra et program. Filter mulighetene er også langt bedre. (Gjelder ikke bare BF seff).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...