Master Casemod Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har planer om å mekke viftehull på venstresiden av kabinettet mitt.. Hva slags vifte børr jeg ha? åssen type verktøy og noe generelle tips hadde vært greit skal ha en med LED i enkelt eller forskjellig men jeg tørr ikke gøre noe får jeg veit det generelle om mekking av viftehull Lenke til kommentar
Luv Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Men i all verden. Hvilket verktøy er mest omtalt her? Dremel! Har selv nettop kutta i Shuttle'n min.. Den er bare så ******* herlig! *kosepå* Endret 16. mars 2004 av dD. Lenke til kommentar
ossy Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ta med deg sidedekslet ditt og stikk innom en lokal blikkenslager. Han kan sikkert stanse ut et pent 80mm høl til deg for en rimelig slant. Du må drille 4 stk. 4mm skruehull selv for å feste vifta. 80mm vifter kan du se etter på pcstyling.no Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Hvor mye koster dremeln a?? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ta med deg sidedekslet ditt og stikk innom en lokal blikkenslager. Han kan sikkert stanse ut et pent 80mm høl til deg for en rimelig slant. Du må drille 4 stk. 4mm skruehull selv for å feste vifta. 80mm vifter kan du se etter på pcstyling.no Reklame? (Siden pcstyling virker ganske så nystarta) Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Stikksag eller dremel... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ta med deg sidedekslet ditt og stikk innom en lokal blikkenslager. Han kan sikkert stanse ut et pent 80mm høl til deg for en rimelig slant. Du må drille 4 stk. 4mm skruehull selv for å feste vifta. 80mm vifter kan du se etter på pcstyling.no Reklame? (Siden pcstyling virker ganske så nystarta) Jepp, ser ut som han jobber der (se 1st. posten hans) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Litt mindre en 1 høvding.. eller en kopi fra clasolsohn til 200kr, jeg har den og er like så bra som originalen til gamlingen i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå