Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor og Nextgentel.

Anbefalte innlegg

Telenor og Nextgentel.

Har fått med meg at Nextgentel har linja Charlie til 1,5 mbit for 500,- pr mnd. Men nå har jo Telenor også forandret på alt: 2 mbit til 549,- pr mnd.(ingen begrensning)

Nå er jeg helt forvirra! Hva skal jeg velge? Jeg hører at NGT fortsatt er mer stabilt enn Telenor. Men dette hjelper meg ikke mere!

Hva #%&¤ skal jeg gjøre nå? Help! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velg den med best upload, og for all del ikke velg Telenor ! :p

Jeg har hatt NGT i 15 måneder nå, og de har hevet hastigheten to ganger i løpet av den perioden. Sammenlign det mot at Telenor først nå begynner å fjerne kvota på nedlasninger

Lenke til kommentar
Er vell helt avhengig av hva som er disponibelt hvor du bor. Sjekk nærmiljøet, kanskje kan det være at det finnes bedre tilbud enn Telenor og nextgentel.

Men jeg trur jeg hadde tatt Nextgentel hvis valget står mellom di to.

Hvorfor det? Tror du du kunne nevne et par grunner? Jeg er litt usikker på dette området skjønner du... Har ikke lyst til å lage et skikkelig "VS" post her. Bare lurer på som er fordelene med NextGenTel og hva som gjør det så mye bedre enn Telenor(etter det de fleste sier)

Lenke til kommentar
Er vell helt avhengig av hva som er disponibelt hvor du bor. Sjekk nærmiljøet, kanskje kan det være at det finnes bedre tilbud enn Telenor og nextgentel.

Men jeg trur jeg hadde tatt Nextgentel hvis valget står mellom di to.

Hvorfor det? Tror du du kunne nevne et par grunner? Jeg er litt usikker på dette området skjønner du... Har ikke lyst til å lage et skikkelig "VS" post her. Bare lurer på som er fordelene med NextGenTel og hva som gjør det så mye bedre enn Telenor(etter det de fleste sier)

Telenor har ikke mer enn 256 kbit/s ut, mens ngts 1500 kbit/s linje har 512 ut (dersom jeg ikke husker feil) Den tekniske løsningen til ngt er også bedre. Slipper å styre med brukernavn/passord, er også mye lettere dersom man skal ha flere pcer på nett.

Endret av mar
Lenke til kommentar

Meld deg inn i ownersbuy.no for kr. 150 og bestill NGT gjennom dem. Jeg mener å huske at du da får 2 Mbit/640Kbit linje til kr. 549 pr. mnd. Dette er bedre upload enn hva telenor tilbyr. Men dersom du ikke har behov for større upload er vel telenor et bra tilbud for tiden.

Lenke til kommentar

altså, nå har telenor begynt å sende med router istedet for modem de å da..:)

så da er alt på rett kjøl, for å si det slik.

jeg har igrunn alltid vært fornøyd med telenor, men veldig happy nå, for jeg slipper nedlastingshastighet!:D

og aldri hatt nedetid i de snart 2 årene jeg har hatt det..

dette er da positivt, er det ikke?

jeg syns du skal velge telenor.

er du en ivrig gamer, så er det og lavere ping med telenor..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...