kanikke Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Får stadig følgende melding fra virusprogrammet (AVG 6. Gratisversjon): trojan horse psw.briss.A is found in file C:\System Volume Information\_ restore (så en masse tall) A00009423.exe. Det står vidre at jeg skal kjøre virusprogrammet, men da finner det ingen ting. Har også forsøkt med ett program som heter "the cleaner", uten resultat. Har deaktivert gjenoprettings funksjonen, kjørt virusprogram og cleaner i sikkerhetmodus, og forsøkt online viruscannere. finner ingen ting, men rett som det er så spretter meldingsboksen opp med beskjed om denne trojaneren. Finner ikke noe info på nettet heller, så da vet jeg ikke annet enn å mase litt her på forumet. Har jo fått god hjelp her før, kanskje det skjer denne gangen også Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 1.Skru av system restore og kjør en ny scan. 2.Lag deg et nytt restore point etterpå. Lenke til kommentar
strajk Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har akkuratt det samme problemet..... meldingboksen kommer opp med at jeg har virus akkuratt der men når jeg søker så finner den ikke noe..... jeg får ingen tilgang til mappen manualt noen som har noen tips? Lenke til kommentar
strajk Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hva vil si og lage nytt restore point etterpå? Lenke til kommentar
digiconsult Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Pröv BOclean http://www.nsclean.com/trolist.html Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hva vil si og lage nytt restore point etterpå? Gå på Start-Programs-Accessories-System Tools-System Restore- Create a Restore Point Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå