Gå til innhold

Hvor mye er dette værdt?

Xpence

Anbefalte innlegg

Som topic sier så lurer jeg på hvor mye jeg kan regne med å få for dette;

nesten komplett pc selges 2.66ghz, 512 ram, fx 5200, 20 giga hdd, intellimouse 3.0, logitech tastatur, icemat, raidmax kabinett og eventuelt ett komplett waterchill sett

Kanskje litt feilpost?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, ok , men dersom jeg skal dele det jeg betalte på 2 så blir jo det en del høyrer pris da...la meg se...

EDIT: 11150/2 = 5550 kom jeg fremm til da etter jeg sjekket igjennom alle pakksedlene :p

Endret av Xpence
Lenke til kommentar
Del den prisen det er verdt nå på 2 så får du prisen du kan selge det får. Kansje litt mer hvis de folka som kjøper er dumme :green:

Jeg delte den prisen JEG betalte på 2 jeg så da vil det vel bli rundt 4000 da om jeg skal regne ut i fra det varene koster nuh, så da gjorde jo jeg en liten feil der...

Lenke til kommentar

Litt off topic....men har du testet 5900 psilocybe? er meget fornøyd med det med tanke på pris/ytelse får 6200 poeng i 3dmark med det og er gledelig fornøyd :yes:

uansett barer lurer på hvor mye jeg kan få for dette om jeg selger det sånn ca pris altså vurderer A64. Var bortom en kamerat i dag og testet systemet hans det var litt rått ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...