Ceaucescu Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Vurderer nå å vente med et vannkjølingssett og heller spare til Vapochill. Men har noen spørsmål. 1. Vil Vapochill støtte PCen min? AMD Athlon 64 FX-51 ASUS SK8N nForce3 Pro 1GB ECC DDR SDRAM PC-3200 ATI Radeon 9800 XT 256 MB 160GB SATA 7200rpm m/ 8MB Cache x2 Sound Blaster Audigy 2 7.1 2. Er det verdt prisen i forhold til et normalt vannkjølingssett? 3. Vil maskinen være stillegående? 4. Bare for ekstrem klokking, eller også for stil og støysvakhet? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Extrem overklokkin og bråkete noe ala et kjøleskap som går hele tiden vil jeg tippe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 2. Er det verdt prisen i forhold til et normalt vannkjølingssett? 3. Vil maskinen være stillegående? 4. Bare for ekstrem klokking, eller også for stil og støysvakhet? Nei Nei Tja.. Det får vere opp til deg sjøl om den er pen eller ikkje, den er vel ikkje heller særlig støysvak. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Takk, da går jeg for WaterChill Antarctica. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå