Propaganda Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hei,var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge denne,så jeg slenger den inn her... jeg får følgende error omtrent hver gang jeg spiller COD (call of duty) noen som veit hva dette kan bety? begynner å bli frustrerende,for når jeg får denne erroren,må jeg også reboote maskina,grunnet at alle fargene blir kjempe lyse... på forhånd takk Mvh Proppen Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 der har du gjort det ass...er det orntlig version...isåfall hvis du har lånt det. og han du lånte det av registrerte så har et sånt bug program oppdaga det og vil dermed faile COD. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Tror det er litt usannsynlig, siden programmet heller vil si "Error with CD-key" elns, enn å kræsje PC'en totalt. Prøv å reinstaller det, evt. oppdater skjermkortdriverne. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 der har du gjort det ass...er det orntlig version...isåfall hvis du har lånt det. og han du lånte det av registrerte så har et sånt bug program oppdaga det og vil dermed faile COD. nei,jeg har kjøpt spillet... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Tror det er litt usannsynlig, siden programmet heller vil si "Error with CD-key" elns, enn å kræsje PC'en totalt. Prøv å reinstaller det, evt. oppdater skjermkortdriverne. har installert nyeste skjermkort driver,og nyeste directX... dette hjalp heller ikke.... mvh en frustrert gamer Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Prøvd å skru av AGP Fast Write? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 hva er AGP fast Write? forklar hva,og hvordan man slår av... takker for all hjelp Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 AGP Fast Write gir meg errors i CoD, der spillet bare fryser. AGP Fast Write kan skrus av i Skjermegenskaper -> Innstillinger -> Advanced. Et eller annet sted der kan du skru Fast Write av. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 takker,har skrudd av det nå,og skal teste.... gir tilbake melding tusen takk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 AGP Fast Write gir meg errors i CoD, der spillet bare fryser. AGP Fast Write kan skrus av i Skjermegenskaper -> Innstillinger -> Advanced. Et eller annet sted der kan du skru Fast Write av. det hjalp ikke,fikk nok en gang samma error... noen andre forslag? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 har hatt det samma probleme, jeg la det inn på nytt og når dem spurte om jeg skulle reboote pcn gjorde jeg det og alt funka igjen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå