LarsFromasj Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har nettopp putta innmaten i mitt nye kabinett, og starta opp PC'en. Den funka helt fint! Gikk inn i BIOS, sjekka temperaturer og slikt... skrudde på "CPU Protect if fan off" eller noe sånt. Lagret, og gikk ut. Da skrur PC'en seg på, men etter 2 sekunder skrur den seg av automatisk. Har prøvd å resette BIOS, men det skjer fortsatt. Noen som har peil. på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Seriøst... noen må vite dette! Er veeeldig desperat! :( Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Litt dumt sprsm: du har testet å resette bios flere ganger og ikke glemt å fjerne strømkabelen når du tar ut batteriet ? Må bare være sikker Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) pZion: gå inn i bios å slå av cpu protect if fan fail Det som er problemet er at BIOS ikke klarer å registrere at cpu viften går, og slår derfor av maskinen. Vanskeligere er det ikke Endret 16. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 tigerdip: Hmmm, ja... det glemte jeg Morpheus: FÅr ikke kommet inn i BIOS da PC'en skrur seg av etter 2 sekunder. MEN, jeg fikk det til. Resatt BIOS ved hjelp av jumperen. Da funka det fint. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Se her du: Jeg har hatt tråd om akkurat det samme, med fin løsning nederst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå