Minty123 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Synest virkelig vi burde få en "Raseriutbrudd" del i Annet forumet.. vi har jo Gledesutbrudd.. og personlig får jeg flere raseriutbrudd der jeg føler for å kjefte vilt på for eksempel elkjøp (eller i dette tilfellet blizzard) en jeg får gledesutbrudd. jeg kommer ivertfall til å være en ivrig poster der, og en ivrig leser. Endret 16. mars 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Joda, kan være greit det. Men krever muligens kraftig moderator-virksomhet Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) de har jo den elskede sensuren da. demonstrasjon : ****** I SVARTE ###### JÆVLA edit : den fungerer ikke alti like bra ser jeg nå.. Endret 16. mars 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 og et dessuten må vi har depresjonss utrbrudds kategori der og... kanskje vi skal samle alle 3 i en kategori... "Utbrudd (av forskjelige slag)" Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) god ide.. jeg hadde et raseri utbrudd iste.. å jeg følte ikke at de ordene jeg satt å mumlet passet i gledesutbrudd. og en annen ting.. den trenger jo forsåvidt ikke være så kraftig moderert.. du ser jo søppel kategorien hvor folk snakker om all mulige slags kvalme ting, vist folk ikke blir støtt av søppel blir de nok heller ikke støtt av litt banning og lignende. Endret 16. mars 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg